SPLOŠNO

Naša politika vračila in vračila traja 30 dni. Če je od nakupa minilo 30 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.

Če želite biti upravičeni do vračila, mora biti vaš izdelek neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.

Več vrst blaga je oproščenih vračila, in sicer kvarljivo blago, kot so hrana, cvetje, časopisi ali revije, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimni ali sanitarni izdelki, nevarnih materialov ali vnetljivih tekočin ali plinov.

Še drugi izdelki, katerih vračil ne sprejemamo:

  • darilne kartice in darilni boni
  • vsebine, ki so naložene iz spletne strani
  • nekateri izdelki za osebno nego

Za upravičeno vračilo, zahtevamo priložen račun.

Ne pošiljajte računa nazaj proizvajalcu.

V nekaterih primerih so odobrena le delan vračila:

  • vsak izdelek, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjkajo deli zaradi razlogov, ki niso posledica naše napake.
  • vsak izdelek, ki se vrne več kot 30 dni po dostavi

POSTOPEK

Ko prejmemo in pregledamo vašo vrnitev, vam bomo poslali e -poštno sporočilo, v katerem vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Obvestili vas bomo tudi o odobritvi ali zavrnitvi vašega vračila.

Če bo vaše vračilo odobreno, bo vaše vračilo obdelano in bo nakazilo samodejno prenešeno na vašo kreditni kartici ali prvotnemu načinu plačila v določenem času.

Zamujanje pri varčilu

najprej preverite vaš bančni račun, če še res niste prejeli vračila

Nekaj dni traja, preden so sredstva vidna na vašem računu.

Če vračila niste prejeli nekaj dni po tem, ko ste od nas prejeli sporočilo, potem nas lepo prosimo ponovno kontaktirate na info@bonistra.si

Akcijski izdelki

Izdelkov, ki so v akciji jih ne menjamo ali vračamo.

ZAMENJAVE

Predmete zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če ga morate zamenjati za isti izdelek, nam pošljite e -poštno sporočilo na naslov info@bonistra.si in pošljite svoj izdelek na: Bonistra d.o.o., Vanganelska 26, 6000 Koper, Slovenija.

DARILA

Če je bil izdelek ob nakupu označen kot darilo in vam odposlan neposredno, boste prejeli darilni znesek za vrednost vašega vračila. Ko prejmete vrnjeni izdelek, vam bomo po pošti poslali darilni bon.

Če artikel ob nakupu ni bil označen kot darilo ali je obdarovalec dal naročilo, da vam ga podari pozneje, bomo obdarovalcu poslali vračilo denarja in izvedel bo za vašo vrnitev.

pošiljanje vračila

Če želite izdelek vrniti, ga pošljite po pošti na: {Bonistra d.o.o., Vanganelska 26, 6000 Koper, Slovenija.

Sami boste plačali stroške pošiljanja za vračilo izdelka. Stroški pošiljanja se ne vračajo. Če prejmete vračilo, se stroški vračila pošiljke odštejejo od vračila.

Odvisno od tega, kje živite, se lahko čas, do katerega pride do vašega zamenjanega izdelka, razlikuje.

Če vračate dražje izdelke, razmislite o uporabi storitve pošiljanja, ki jo je mogoče slediti, ali nakupu zavarovanja pošiljanja. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek.

POTREBUJETE POMOČ?

Kontaktirajte nas na {info@bonistra.si} in vam bomo pomagali v najkrajšem času.